GDPR, GA en GTM
Dit artikel verscheen eerder op webanalisten.nl Nog een paar maandjes en de transitieperiode van GDPR is voorbij. Je hebt dan officieel 2 jaar de tijd gekregen om je zaken op orde te hebben. Geen [...]
Dit artikel verscheen eerder op webanalisten.nl Nog een paar maandjes en de transitieperiode van GDPR is voorbij. Je hebt dan officieel 2 jaar de tijd gekregen om je zaken op orde te hebben. Geen [...]
Uurtje langer blijven liggen, langer licht in de ochtend en meer vogels die worden aangereden omdat wij zo nodig ineens een uur eerder op pad moeten gaan. Maar hoe gaat Google Analytics om met [...]
Google Data Studio is een ideale dashboardtool als je voornamelijk werkt met Google producten. Drag & drop interface en veel standaard koppelingen met onder meer Adwords, Google Analytics, [...]
Het toverwoord in marketingland is het Data Management Platform. Klinkt lekker, een DMP. Héérlijk, eindelijk een platform om mijn data te managen, dat wil ik! Plug & Play DMP Laten we in [...]
Een weinig gebruikte optie in Google Analytics is het opgeven van de local currency. De optie maakt het mogelijk om de valuta die je hanteert op je website automatisch om te zetten naar een [...]
Goed nieuws! Google heeft besloten de limieten van de gratis Data Studio te verwijderen. Kon je eerst maar 5 rapportages maken, nu kun je helemaal los! In essentie is er op dit moment dus geen [...]